Strona firmowa, czyli miejsce w sieci które może być zarazem wizytówką firmy, platformą do prezentacji oferty i publikacji ważnych informacji o firmie a także kanałem łączności. Istnieje sporo sposobów na zbudowanie firmowej witryny.
Strona w domenie
Najpopularniejszą formą firmowej strony WWW jest witryna we własnej domenie. Jest to rozwiązanie najlepsze, jednak wymagające też najwięcej wysiłku. Jeżeli chcesz budować swój brand, domena jest właściwie nieodzowna. Sam koszt domeny nie jest wysoki (chociaż trzeba pamiętać ze odnowienia domen są znacznie droższe niż pierwszy zakup), jednak domena to tylko jeden punkt z listy wydatków. Poza domeną należy opłacać serwer. Zbudowanie strony - albo samemu albo zakup - koszt od kilkuset złotych.
Dlaczego jest to rozwiązanie najlepsze? Ponieważ ty jesteś właścicielem strony, nikt nie może wpływać na to co publikujesz ( o ile nie łamiesz prawa). Nikt nie usunie twoich treści ze strony ani tez nie zlikwiduje jej. Promując ją, między innymi w wyszukiwarkach, wartość takiej strony wzrasta.
Strona na facebooku
Dobra opcja, jednak to nigdy nie będzie twoja własność. Poza tym nigdy nie wiadomo na co facebook pozwoli. Plusy są takie że strona na facebooku może generować spory ruch ponieważ jest to potężny serwis, jest tam ogromna ilość ludzi. Można korzystać też z systemu reklamowego.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.